Zaujah Orang Ler

Zaujah Orang Ler

Isnin, 11 November 2013

Resepi Perkahwinan Bahagia




  

 Doa Untukmu Wahai "adam" Ku...???

  

Cinta



Sahabat A : Wah.. cerianya kamu ! selalu tersenyum.
Apa yang membuatkan kau gembira ?

Sahabat B : (malu..) Saya sudah ada kekasih !

Sahabat A : Wah ! siapa kekasih mu ? Patut lah gembira
saja. Siapakah dia ?
...
Sahabat B : Petang tadi, saya pergi dating. Sekejap lagi,
saya nak pergi dating lagi.

Sahabat A : Amboi ! berapa kali kamu dating ni ? tak elok
dating2 ni... bukankah bercouple itu haram ?

Sahabat B : 5 kali saya dating ! saya tak pernah rasa jemu.
Malah bertambah bahagia. Hati saya hanya utk dia.

Shbt A : Siapa ??

Shbt B : ALLAH :)


  

دوه سورانغ ككاسيه


Ya Allah Keluarkan ana dari kegelapan ragu-ragu kurniai ana dengan sinaran kefahaman bukakanlah pintu ilmu dan hiasilah ana dengan akhlak yang baik dan kasih sayang Ya Allah Sinarilah hatiku dengan cahaya hidayahMu seperti Engkau menerangi bumi dan langit dengan rahmatMu ya Allah Yang Maha Kasih Sayang -Doa Seorang Kekasih-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan